Sköna söndag...

Idag for vi ganska tidigt in till Umeå för att köpa en massa renoveringsgrejer på BYGGMAX. Hela kalaset landade på nästan 9000:- *bläää*

Vi hämtade Jannike och Lorentz, två goa ungar! ;)

I afton har jag målat medan min man satte upp nya ribbor på utbygnaden.  De blir så fint så!

Imorrn kommer Andrej och Lukaz hit och ska fortsätta med taket, samtidigt som Håkan och Rikard ska börja bygga vår altan.

Nu är jag trött, less och sliten.. ska ta och lägga mej, måste upp 6 imorrn....

Jannike visade mig nyss hur man lägger in bilder från telefonen till datorn, får se om de funkar.. va nästan 300 bilder att lägga in, så jag antar att de tar ett tag.

Natti!!//Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0