Semester!!!!!!!!!!!!

Imorrn får jag semester.. 6 hela veckor! *wiiiee*

Efter semestern börjar jag mitt nya jobb, har tagit tjänstledigt från min tjänst inom vården, å ska istället vicka på min mammas företag. :)

Min älsklings Tascha är i Götet nu, saknar henne så. Men om typ 3 veckor åker vi också ner till de finfina Göteborg! Jag längtar såååå. Göteborg för mej innebär semester i högsta grad!

Shopping, liseberg, sol, bad, spårvagnar, god mat och andra mysiga äventyr! Göteborg HERE WE COME!
Btw. inte förrän den 7de Juli, men endå!

Vi åker hem på min 25 års dag, och vår 2:a bröllopsdag. *myyyysigt* att sitta på tåget i 16 timmar då? *mjaaa*

Lukaz och Andrej är här nu och ska byta vårt tak. De behövdes verkligen kan jag säga.:)


Näää, nu ska jag snart iväg på jobbet.... igen.... men jobbar bara 15-23 ikväll, har en inskolning med en kille som heter Dennis, har aldrig träffat honom.. men de blir nog bra endå.

Sen jobbar jag mitt sista pass imorrn 8-15.30, innan jag packar ihop å säger hejdå till jobbet och VÄLKOMMEN SEMESTERN!

Lovee///AnjeliQua



Kommentarer
Postat av: Jannike

Shit !

Det går så sjukt snabbt nu!

bara 9dagar kvar !

Taggar sjukt mycke!

2010-06-28 @ 14:22:40
URL: http://jannanylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0