Lilla söta Nicko...

Har haft fullt upp nu hela veckan, så har inte kunnat skriva.

Min lilla valp Nicko (12 veckor) Blev jättesjuk i söndags.. ont hade hon och 40 graders feber.

Har åkt skyttetrafik 4 ggr in till vetten. Hon har blivit röntgad, det har tagits massor av blodprover osv. Ingen vet riktigt vad de kan vara för fel. Vetten tror dock att det kan vara en överansträngning av muskler och skellett. Så nu går hon på antibiotika och smärtlindring. Hon verkar genast mycket piggare! Nu skuttar hon iaf. runt och busar, vilket hon inte orkat göra på 5 dagar!

En av ungarna har åkt dit för snatteri....!!!!!!!!!!! Trodde aldrig någonsin de skulle hända, men nu gjorde de de. Det ska aldrig hända igen, för då vette fan va jag tar mej till. Man blir så arg! Hade de vart min egna unge hade de inte blivit roligt! Då vet jag inte vad jag hade gjort me ungjäveln! NÄR ska barn/ungdomar lära sig att man inte tar andras grejjer? MITT är MITT och DITT är DITT!

Imorrn är det skolavslutning. Hoppas att vi hinner åka på alla tres.. dem går ju olika skolor allehopa. Första avslutningen är 8.00, den andra är 9.00 och sista är 10.00. Med lite tur hinner vi till alla :)
Barnen kanske inte uppskattar att vi är där. Men jag som "förälder" tycker att de är en självklarhet att man ska vara där. Nu ska de ju firas att eleverna får sommarlov som tack för att dem gjort ett bra skolår!

På lördag kanske jag måste jobba, har ett pass på mitt schema.. 8-24 inte drömpasset direkt, men har ansökt om ledighet sedan länge tillbaka! Hoppas bara att jag får ledigt. Och andra sidan är de ingen jätteförlust om jag måste jobba. Alla tre barnen är hemma, och jag får ju min semester den 18 juni, och 7 veckor framåt! Börjar inte förrän den 9 Augusti igen!:)


Jobbar ikväll med. 15-23. Dem passen brukar gå ganska fort... håller på att bli sjuk igen... har asont i huvet, mina öron spränger, halsen är svullen och jag har en gräslig hosta. Kommer ju verkligen lagomt till semestern..:P

Saknar en person mest i hela världen. Linda.. vart är du? Vi MÅSTE ses å de SNART!!! Tagga Åsele??
Älskar dej Linda Pettersen, mest på hela jorden!



(Roger min älskade man,  Linda min bästa vän, och Carro hennes syster)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0