Jag dör!...

En historia : två tjejer va ute på en promenad. En av dem släppte en fis och sa - den va nått att bita i! Den andra tjejen sa - tror du att d va nån jävla kaka eller? Den första tjejen svarade - jaaa! Kladdkaka. :-D Btw. Nu är vi på väg hem. Sitter på tåget nu, har just passerat västerås. Är förhoppningsvis hemma i mickels om 10 tim! Har haft d asbra hela tiden i göteborg, jättejättevarmt å svettigt, men jag har överlevt iaf! Fyller 25 år idag, fick en hårförlängning av min man å sen en ny piercing ;-) Älskar honom mest i världen! Blev så snopen i morse! Älskade fummel ringde i morse vid 10 å sa grattis! :-* Tack alla underbara som gjort min dag till en speciell dag. Jag älskar er! Saknar twix, tyra å nicko så mycket! Får snart träffa dem, känner jag dem rätt så kommer dem antagligen shaka ass for me. Mina hjärtegull. Puss / AnjeliQua

Kommentarer
Postat av: jenna

ska börja läsa din blogg så hoppas du uppdaterar mer ;)

2010-07-27 @ 16:13:30
URL: http://jennaholmgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0